torsdag 5. februar 2009

Ida Anna

Hvem er det som heter noe sånt? Idaana!
Hun har det merkeligste navn, den merkeligste jobben, og de rareste brillene...
Og ikke minst det fæleste skummleste bilde på bloggen sin!
Bloggen hennest består stort sett av å skryte av seg selv og å mobbe andre.
"oooh jeg har intervjua Noel Gallagher med de tøffe brillene mine!"
"Åååh pølsa har så små ører, jeg har mye større!"
"Espen ligner på nåså'n i the julekalender med brillene mine!"
"Jeg skal gi klamydia til alle jeg kjenner!!"

Hvis du leser dette ida, så skal du vite det at pølsa sover ikke om natta pga øre innlegget ditt.
Og Espen kommer aldri til å tørre å ha på seg briller igjen.

Så pass på alle sammen, ikke si noe som kan såre deg eller andre til IdaA. Det kommer enten på bloggen hennes eller vg.no!


Mvh

Espen og Per Øivind

1 kommentar:

  1. Ida Anna er fulstendig ubrukelig!! helt enig med dere. ikke et godt ord om noen.

    SvarSlett

Bidragsytere