lørdag 24. januar 2009

FYYLLAAAAAAAAAA



Etter mye om og men skulle det vise seg at fylla i går skulle bli den beste så langt i år :)
Veit ikke helt grunnen til dette, men jeg tror det har en del med at jeg klarte og lure kroppen til og tro at jeg var mett med og spise et par biter babb :)

Pæra mi fungerte sånn ca optimalt i hele går, og jeg fikk med meg et par ting som gikk igjen... HELE KVELDEN!
Det er noen som på død og liv skal syte så jævlig om når dem skal på jobb, greit nok det, men ikke til meg! Ta det heller opp med sjefen din av en dust og ikke plag oss stakkers folk som endelig har klart og hallte oss til byen :)

I skrivende stund så har jeg faktisk knust dere alle som skal på jobb klokka 9 og-ut-over! Våkna klokka halv sju hos Fredrik, og måtte drite, det var en nytelse og endelig få tatt igjen.. Den gutten der har ennå ikke vært hos meg uten og driti..


- Mye rare folk ute
- Mista 10 kr to ganger
- Knakk en Sigg
- Våkna hos Fred halv sju pga det var sick varmt.. Ikke logisk i det hele tatt!
( Strøm er "dyrt" og Fred er den mest gjerrige jeg veit om )


+ Hadde kontroll hele kvelden som min mor ville sagt!
+ Fredrik spanderte drink.. Hjemme oss han vel-og-merke (Razz,Appelsinsaft og vann)
+ Fikk endelig driti hos Fred, det var digg!

7 kommentarer:

  1. Espen:

    tjukken har vel noe mat

    Per:

    nja

    tørr ikke vekke han

    kjærringa har mensen

    SvarSlett
  2. HAHAHA... jeg har faktisk driti der jeg å!! "tjukken har vel noemat" ler så jeg detter av stolen her!!!! "kjærrringa har mensen" !!!! AHAHAHAHAHAHAHA ere mulig. Detta er bra...

    SvarSlett
  3. vært oppe i 5 timer nå snart

    sjukt ass

    SvarSlett
  4. Sånn syns jeg er morsomt :)

    SvarSlett
  5. Sååå gøy, Glemmer aldri denne helgen gutter. Takker Pølsa for de tipsene jeg fikk bruk for! For de av dere lesere som ikke vet hva jeg snakker om så har jeg fortalt dette på bloggen min.

    SvarSlett

Bidragsytere