mandag 12. januar 2009

Helga, ny arbeidsuke, varmt og VÅTT!!

Da var det på'n igjen! Sitter her med kaffekoppen og ser utover en våt uke ;)
Startet morgen kl 6, av en intens varme! Været tror det er sommer ute... men Herbro og Øverlie fyrer som om det er januar. Dum som jeg er tar jeg i tillegg en varm dusj... i 20min...!
Gjør meg klar til å gå ut... jeg GÅR til jobb imotsetning til alle andre :P Men hva møter jeg? Joda, regn og sørpe overalt. Da man har på seg skjorte og dress på jobb var ikke det noe stas... så da var det inn igjen å få på seg regnbukse og andre sko... altså VARMT. Kommer på jobb... VARMT og kliss våt. Så nå sitter jeg her og tørker.. Håper du blir kliss våt fra bilen til jobben Pøls!!

Helga var bra!
Fredagen startet med cognac lag hos Øyvind, med besøk av mille og hc :) Deretter pub'n.
Lørdagen var det bursdagsfeiring hos Kjersti og Jostein. Vi ble servert nydelig skinkesteik og etterhvert drøsset det på med folk. Ettersom kvelden begynnte å nærme seg midnatt kom jo seff "Alt for Norge" låta opp.
En tykk liten mann (Fredrik) reiste seg opp og sang med "Vi gir alt! Alt for ....Gaza!". Da blei det stille gitt :P

Så god morgen, og ha en flott uke allemann!:D

Og en ting til... låter spillt fra youtube på fest, burde vært bannlyst!!

1 kommentar:

Bidragsytere